If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

sobota, 29 września 2012


Dym. Ależ ja lubię ten film. Każdy ma swoją opowieść. 
Auggie w przypływie świątecznego porywu serca postanawia oddać zagubiony portfel drobnego złodziejaszka Rogera Goodwina. Drzwi otwiera mu niewdidoma staruszka mówiąc 'wiedziałam, że przyjdziesz Roger, wiedziałam, że w Boże Narodzenie nie zapomnisz o swojej Babci Ethel'. Auggie zaskoczony odpowiada 'tak, Babciu, przyszedłem cię zobaczyć'. Babcia go przytula i mimo, iż wie, że to nie on, zaprasza go do środka. Spędzają razem świąteczny wieczór.



PAUL
Bullshit is a real talent, Auggie. To make up a
good story, a person has to know how to push
all the right buttons.
  (Pause)
I'd say you're up there among the masters.

  AUGGIE
What do you mean?

  PAUL
I mean, it's a good story.

  AUGGIE
Shit. If you can't share your secrets with your
friends, what kind of friend are you?

  PAUL
Exactly. Life just wouldn't be worth living,
would it?

2 komentarze:

  1. Też lubię, a dawno nie widziałam. Może chociaż scenariusz sobie przejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam takie nastoletnie marzenie z moim licealnym przyjacielem, że będziemy pisać scenariusze filmowe i tym zarabiać na życie. Ech...

      Usuń