If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

środa, 13 marca 2013

Przeziębienie u małej Dziewczynki sprawia, że mamy za sobą dwie totalnie nieprzespane noce. Dziewczynka generalnie słabo śpi, więc jeszcze jak jest do tego przeziębiona...Noce i dni nieustannego noszenia, tulenia, noszenia...Zmęczenia.
Plus dodatkowy stres spowodowany jakimiś tam innymi rzeczami. Wszystko to sprawia, że walczę z kompulsywną ochotą zajścia do supermarketu i nakupienia sobie słodyczy. Denerwuje mnie to, bo przecież staram się ich nie jeść. Tak nieźle mi szło. Przez tydzień. 
Szukałam dziś jakiejś płyty żeby podnieść sobie nieco ducha. Wzrok mój padł na Johnnego Casha. Amercian IV: The Man Comes Around z m.in. przepięknyn wykonaniem Hurt Nine Inch Nails. Choć jak ta piosenka miałaby mi podnieść ducha to nie wiem.
Ta podniosła:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz