If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

czwartek, 18 kwietnia 2013

Dziewczynka ma bardzo fajnych wychowawców w swoim After School Clubie. Szczególnie jeden ma coś w sobie niesamowicie pozytywnego. Świetny gość. Czasam sobie stajemy na chwilkę w kątku i nawijamy o serialach. The Walking Dead, it's really good - raz powiada. So it is, mój ulubiony Dziewczynki wychowawco.
Choć długo się opierałam. Zombie. No dajcie spokój, co za głupoty. Ale nie. Ten serial ma klimat. Przejmujący klimat końca świata, samotności, beznadzieji, walki o przetrwanie. 
No i mysz śmigająca po sypialni wydaje się być śmiesznym problemem w stosunku do setki atakujących cię zombie. Zawsze się jej mniej boję gdy oglądam ten serial;)

4 komentarze:

  1. Zastawcie łapkę, bo wam wyźre dziury ;)
    A po drugie, za przeproszeniem, sra i sika po kątach lub szufladach z jedzeniem. Poszukaj małych brązowych bobków. To jest dopiero zombie.
    Powodzenia!
    Coś niecoś wiem o tym, bo jesienią dwa razy łapaliśmy 2 "zwierzątko".
    No mercy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izabelko, ty chyba nie myślisz, że my się tej myszy tak tylko przyglądamy całymi dniami!

      Usuń
    2. Ano bo tak bezpanicznie o niej piszesz ;) (w przeciwieństwie do mnie)

      Usuń
    3. Kochana, gdybyś Ty słyszała moje piski i krzyki jak ją widzę;) Ale powiem Ci wolę myszy niż np. pająki, one to dopiero przyprawiają mnie o atak paniki.

      Usuń