If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

wtorek, 17 września 2013

Dzisiaj mija rok od rozpoczęcia mojej przygody z blogowaniem. 
Cały rok, nieźle, prawda? Nie sądziłam, że aż na tyle starczy mi energii, tematów. Okazuje się jednak, że niemal każdego dnia zdarza się jakaś pierdoła o której można napisać. Zwyczajnie. Każdego dnia toczy się życie.
To jest mały blog. Bardzo kameralny. I to jest w nim dobre. Wiem, że odwiedza mnie kilka świetnych kobiet i co najmniej dwóch świetnych chłopaków. Pozdrawiam Was ludzie serdecznie. Śmiem twierdzić, że macie dobry gust!;))) 



3 komentarze:

  1. no ba! Zawsze wiedziałam, ze mam dobry gust i nos ado ludzi..:) Gratuluje pierwszej rocznicy..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ba! Zawsze wiedziałam, ze mam dobry gust i nos ado ludzi..:) Gratuluje pierwszej rocznicy..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to roczek minął:D Gratulacje i serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń