If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

wtorek, 15 października 2013

Nie wiem z czego robią dachy w amerykańskich supermarketach, ale nie wygląda to dobrze. Szczególnie gdy na takim dachu spaceruje kilku zombie. Poza tym jest ok. Świat jest wciąż paskudny a walka o przetrwanie wydaje się nigdy nie kończyć. The Walking Dead is back;) Jedyne co mnie nieco drażni to to, że za dużo tam dzieci. Sama nie wierzę, że to mówię, ale dzieci w serialu dla dorosłych mnie irytują.

Ps. Zaliczyłam pierwszy sezon True Blood. Aż mi głupio bo nie jest to specjalnie dobry serial. Choć pewnie cały ten kicz jest zamierzony. Wszystko zaś przez Alexandra Skarsgarda. Zobaczyłam go w świetnym filmie What Maisie Knew i chciałam jeszcze na niego popatrzeć. Skojarzyłam, że przecież grał w True Blood. I faktycznie jest. Jak i cała masa dość specyficznych postaci. Czy warto? Raczej nie. Ale jesień jest. Długie wieczory. A tamten świat jest tak nierealny, że aż miło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz