If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

sobota, 10 maja 2014

Po raz pierwszy od dawna żałuję, że nie mam telewizora. 
Nawet podświadomie dziś w supermarkecie piwo i czipsy kupiłam. 
 I jadąc samochodem spontanicznie zaproponowałam współdomownikom przyjęcie. 
Hmm, może gdzieś będzie ta Eurowizja na żywo w Internetach...

I jeden z komentarzy ze strony Guardiana dot. naszego występu:
'Oh c'moon! Poland will steal the show tommorrow'
There's a song??? I was - distracted...
;)

3 komentarze:

  1. Ja własnie wyslałam 9 głosów na dziewczyny..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 14 miejsce to chyba całkiem spoko...? Oczywiście kibcowałam Cleo, ale tak zasadniczo dla mnie jedyne ciekawe muzycznie zespoły to były z Holandi, Niemiec i Szwajacari. I byłam dumna, że tak właśnie zagłosowali Polacy.

      Usuń
  2. Ja całym sercem za Szwajcarem, zresztą od dwóch dni nic innego nie słuchamy tylko jego piosenki...;) 14 miejsce to calkiem dobrze!

    OdpowiedzUsuń