If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

czwartek, 14 lutego 2013

Zaliczyliśmy właśnie sześcio-miesięczny przegląd małej Dziewczynki. Rośnie pięknie.
Ogólnie stresują mnie takie domowe wizyty szkockich Health Visitors, mam wrażenie, że zawsze mam niewystarczająco ogarniętą chatę. Dziś jednak nawet się nad tą myślą nie pochyliłam bo doktor student, który z nią przyszedł był tak przystojny, że odpadłam. O maj gad.
To już nie pierwszy raz kiedy spotykam się tutaj z powalająco wyglądającym doktorem. Będąc parę razy w szpitalu, jeszcze podczas ciąży, miałam przyjemność z kilkoma bardzo przystojnymi, młodymi lekarzami (nie wspominając o tym, że wszystkie młode lekarki były szczupłe, zwiewne, z długimi włosami i pięknymi uśmiechami - te mniej mnie zachwycały;))

No nic, ochłaniam i biorę dziewczęta na spacer. Świeci słońce, zobaczymy co z tą wiosną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz