If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

piątek, 31 maja 2013

Bardzo jestem ciekawa jak skończy się Dexter. Obstawiam, że skończy się dobrze. Dex odpłynie swoją łódką w stronę zachodzącego słońca i jakiejś przyjemnej egzotycznej wyspy...Zasadniczo nie mam nic przeciwko takiemu zakończeniu bo tak lubiany, przez wszystkich, główny bohater nie może skończyć źle. Ale co jak główny bohater jest naprawdę kontrowersyjny i momentami wręcz odpychający? Właśnie skończyłam ostatni sezon The Shield. Ten serial to hardkor. Mocny, brutalny, realistyczny. Wciągający, choć świat w nim przedstawiony przeraża. Świat, który przecież istnieje naprawdę. Jeden z najlepszych policyjnych seriali ever? Tak, z pewnością tak. I to zakończenie. Nikt nie odchodzi powolnym krokiem w stronę zachodzącego słońca. Scenarzyści nie oszczędzają nikogo. Jak w życiu właściwie. 

3 komentarze:

  1. o! Dexter się kończy :)to może umówimy się tak,że przy okazji i w związku z tym ,ze dla mnie był jednak zbyt odpychający ;) opowiesz mi jak to się potoczyło a tym bardziej czy odpłynął ta łódką czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dexter odpychający? Bez kitu. Przystojniak jak się patrzy!

      Usuń
  2. Przystojny może i tak ale ta reszta ;)

    OdpowiedzUsuń