If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

środa, 12 czerwca 2013

Moja siedmioletnia córka doznała właśnie szoku gdyż dowiedziała się, że rozmowy telefoniczne są płatne. Podsłuchała mnie jak mruczałam do siebie 'super, wydałam siedem funtów na bezsensowną rozmowę, która do niczego nie doprowadziła' (zepsuty notebook) i rzecze: 'wooow, naprawdę za rozmowę przez telefon się płaci??? to znaczy jak się dzwoni do babci i dziadka to się za to płaci???'...Ach, córko płaci się, przykra sprawa, co robić. 

2 komentarze:

  1. próbowałaś strony SAYNO to 800... mają tam listę odpowiedników płatnych numerów. zwykle działają.
    Co do zdjęcia to podzielam twój szalony i nie okiełznany entuzjazm do zachodów słońca. Nawet po pięciu latach wiedząc, że mam juz 200 zdjeć tego samego widoku chciałem biec po aparat. Cud kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pstrykanie jest zwyczajnie silniejsze ode mnie;)

      Usuń