If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

czwartek, 31 października 2013

Life would be empty without chocolate. No tak.
Update na ostatni dzień października: 
od kilku tygodni codziennie pada, a może nie. Może ja już znużona jesienią widzę tylko deszczowe momenty. 
Duża Dziewczynka wycina dynię. Idzie jej całkiem sprawnie. Mała coś kombinuje. Ja po raz piąty przesłuchuję Heroes Davida Bowie'go bo coś dziś poczułam, że brakuje mi romantyzmu w życiu. 

I will be king
and you will be my queen
we can be heroes 
just for one day

A oto dynia:
Halloween mnie ani ziębi, ani grzeje. Ale te podświetlane dynie mają swój urok.

2 komentarze:

  1. Eleganki ten Pan Dyniek, nawet kapelusz ma:)
    I było, nie było przypomina mi trochę Davida Bowie ...:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo dyniowe latarnie są bardzo piękne !

    OdpowiedzUsuń