If life is a dream, what happens when I wake up? - napis na koszulce jednego z bohaterów filmu Dym

środa, 20 lutego 2013

Czytam o tym Pistoriusie i dumam. Czy naprawdę mógł nie wiedzieć? Gdybym ja usłyszała hałas w łazience najpierw bym chyba krzyknęła 'jest tam kto?' lub coś w ten deseń. Z drugiej strony nigdy nie byłam w takiej sytuacji, że paraliżuje mnie strach we własnym domu. Czy on był? Momentami mam wrażenie, że on nie miał kompletnie pojęcia do kogo strzela. Innym razem wydaje się to zbyt absurdalne. 

2 komentarze:

  1. a mnie sie wydaje, ze ludzie kórzy dlugo żyją na adrenalinie i nagle tej adrenaliny brakuje zaczyjną szukać jej podświadomie - alkohol, ulepszacze chemiczne, białe proszki, szybkie samochody, ostry seks i śmiercionśna broń - szukają podniety, igrają z diablem i czasem zdarzają się wypadki przy takiej zabawie. Nieszczesliwi ludzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest coś w tym co piszesz.
      Cała ta sprawa Pistoriusa jest zarówno tragiczna jak i dość interesująca. Jeżeli nie było w tym żadnej premedytacji to dlaczego normalny człowiek, wybitny sportowiec strzela kilkakrotnie do drugiego człowieka przez drzwi malutkiej łazienki nie zadając uprzednio żadnych pytań/bez ostrzeżenia...

      Usuń